Gästebuch

KontaktSitemapSuche

Link-Tipps:
Info-Mail
Netiquette
Forum

Hinweis: Einträge, welche gegen die Netiquette, Anstand und gute Sitten verstossen oder strafrechtlich verboten sind, werden gelöscht!

Bei Fragen oder Beschwerden wende man sich bitte an webmaster@jubla.ch.

Eigenen Eintrag erstellen

Stefanie Dudler  
Hallo zämä

I han ä wichtigi Bitt a eu und zwor gönd mir vom Blauring Wil im Summer 2 Wuche is Muotathal und sind no vozwiiflet uf dä Suechi nochere Chuchi! Drum eui Bitt a eu....Froged doch bitte mol alli Leiter und Leiterinne öb näbert Luscht und Ziit het zum cho go choche. Mir gönd vom 10. - 21. Juli is Lager. Mir sind scho froh nur für 1 Wuche.

Merci für eui Hilf!!!

Stefanie Dudler und Monika Hinder Blauring Wil

Wil, 22.5.2006 19:51


Daniel  
Jungwacht wolhusen het de geilscht radiosänder
Wolhusen, 18.5.2006 18:46


Sebastian   http://www.stotmar.ch/jungwacht
Ich bin im Moment etwas iritiert... Ist das das "neue Logo" nun für das Jubliäumsjahr geschaffen oder soll das im Ernst für die nächste Zukunft sein. Falls ja, finde ich das traurig. Ich hatte schon immer Mühe mich mit dem "Spaghettiteller" zu identifizieren und nun liegen soger noch einige Spaghettis auf dem Tisch.
St. Gallen, 15.5.2006 20:03


Hüpfer   http://www.jungwacht-meggen.ch
Wer en grossi Höpfborg för weniger als CHF 500.- pro Tag suecht, de esch done genau rechtig!

Jungwacht Meggen

Meggen, 11.5.2006 16:12


Tschannen Jonna  
Hey mir sueched für de Herbst 06 (30.9 bis 22.10) no en GLK (Leiter 1) wo wür 4 JuBlaner us SH ufnäh!!! Wer cool wenner eu würed melde...Merci Bis den...
Schaffhausen, 10.5.2006 18:43


Melanie   http://www.jublaehrendingen.ch
hei hei hei

also jetzt möcht ich au no chorz öbbis säge.
DE LEITER 2 ISCH UNBESCHRIEBLICH GSI....HAN SCHO LANG NÜMM ESO SPASS GHA
Es riesigs Lob a d Kulei
be zom Kalie-Kafi

Ehrendingen, 7.5.2006 12:30


Felder Claudio   http://www.jungwacht-wolhusen.ch
Am 2o Mai Am abend um 20.00 findet bei uns das grosse jubiläums Fest statt mehr Infos Auf unsere Hompage www.jungwacht-wolhusen.ch


Wolhusen, 2.5.2006 11:50


Basil  
Sali zäme
de SLK isch eifach de Hammer gsi, freu mi scho sitem Samstig obed ufs Nohtreffe!?!
Nomol es riesigs Merci a d'Kursleitig für Ihren Insatz.

Gruess Basil
Fühler's finest

Romanshorn, 1.5.2006 19:55


Fränzi  
De Grundkurs1 isch megaaaaaaaa cool gsi!!!!!!!!!!!!! es fetts Lob ad Leiter!! macheds guet! lg Fränzi

Zürich, 26.4.2006 13:53


Pasci (jungwacht-st-anton luzern)   http://www.jungwacht-st-anton.ch
Ich liebe jungwacht
Luzern, 23.4.2006 09:00


Djuf   http://www.jubla.uznach.ch.vu
Am 30 April findet in Uznä (SG) de Volleyballplausch vo üsere Schar statt! Falls irgend ä Schar interesse hät zum mitmache, söllets sich doch eifach bi de obä agebene E-Mail Adresse mälde! Un den chömeter sofort en Ameldig über!!!!!
Uznach, 11.4.2006 09:10


Claudio Fuchs   http://www.jubla-tg.ch/kurse/glk06/
Bald gönd d'Kürs los!
Wängi, 4.4.2006 20:45


Olivia v/o Fiocco   http://www.jublame.ch
Hallo zäme

Eusi Page isch weder offe, nachdem sie lang i bearbeitig gsi isch!
Wer cool wenner mal wördet verbie luege!

Lg us em Aargau

Mellige, 2.4.2006 17:42


claudia  
hallo wan fängt der blauring an

allschwil, 21.3.2006 17:33


Ninsha   http://uht.jwbr.net
Hallo Ihr,
Am 13./14. Mai'06 ist es wieder so weit. BRJW Herisau lädt zum traditionellen Unihockeyturnier ein. Gespielt kann in verschiedenen formationen: Kinder, Leiter, Relei's, Kalei's, Schulen, getrennt, gemischt,...
Neu findet am SA-Abend eine Unihockeyparty statt. Also dann mal los!
Weitere Infos findet ihr auf: http://uht.jwbr.net
Liebe Grüsse, Ninsha

Herisau, 20.3.2006 18:07


Andrea  
Hoi zäme

Ich bin im Netz auf der Suche nach der Vorlage einer Pendenzliste für meinen Lehrling gewesen und bin bei euch gelandet. Ihr habt mir weitergeholfen :-)
Lieben Dank & macht weiter so.
Coole webside.

MFG
Andrea

Steinhausen, 14.3.2006 09:44


Mäggi   http://h5n1-vogelgrippe.org
Es war genial bei euch!! Leider muss ich jetzt mit den Eltern weg, ich melde mich aber gleich wieder in Basel an. :-))
Hinwil, 9.3.2006 15:32


JuBla Niederhelfenschwil-Zuckenriet   http://www.jubla-nz.ch
www.jubla-nz.ch informativ und aktuell
N/Z, 3.3.2006 13:36


Claudio Fuchs   http://www.jubla-tg.ch/kurse/glk06/
Besucht doch mal die Kurshomepage des Thurgauer GLK
Wängi, 25.2.2006 11:54


Fries Theo  
Als ehemaliger Jungwächtler der Schar Littau beglückwünsche ich Euch zu dieser tollen Website. Macht weiter so, das macht Freude
Littau, 19.2.2006 16:26


nach oben | 1687 - 1668 | nach unten

Seitenanfang

   

Quelle/Autor: AWARDIC GmbH• E-Mail internet@jubla.ch
Umsetzung: Marcel Hofstetter• Datum: 28.6.2006